var jag med i en film??

man brukar ju säga och höra "sånt händer bara på film...". jag har alltid trott att det bara är på film som man fastnar i tuggummi på gatan och det är sådär segt så man inte kommer någonstans. tuggummi in real life brukar ju bara fastna störigt under skon och klistra lite. men nejnej! jag går ut en runda för att handla och få mina vemma av frää. helt plötsligt blir det jättejättetrögt att ta steg med högerfoten. efter två väldigt underligga tröga steg där det liksom drog i skon tittade jag ner för att se what the fuck was going on. då ser jag att jag sitter fast i en seg stor tuggummitråd som sträcker sig från min sko till tuggummiklumpen 1,5 meter bakom mig. måste varit ett monstertuggummi - jävligt stort och ohyggligt segt att tugga? paret som cyklade förbi mig skrattade när de såg hur jag försökte kämpa mig loss med foten. var jag med i en film??

och juste. när det sitter köttfärs långt upp på väggen vet man att jag gjort min goda köttfärsröra. just a clue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0