äckeldagen!

asså jag bara måste berätta vad som hände idag! efter en fin och varm och vattenkrigig dag, utflykt till en bäck för att fiska där det inte fanns en enda firre och annat fint så körde jag bort till ribban innan jag skulle till lund och skjuta. vek upp min tröja medan jag gick mot solen för att brunfärga den lite. efter en stund går jag förbi en liten sliskig utlänning med cykel. när jag gick förbi märkte jag hur han också började gå efter mig. efter en bra bit stannade jag och väntade på att han skulle gå förbi. vad gör han? jo, han stannar bredvid mig och börjar prata halvt på svenska och halvt på engelska med brytning. jag är fööör snäll och pratade med honom istället för direkt avvisning. han frågade tillslut om jag sysslade med någon sport. random! jag svarade nej, jag skjuter pistol men jag har gått på fotboll. han säger "ja, jag kan se det. jag håller på med sånt. jag kan visa dig några övningar om du vill". utan att vänta på mitt nej tack ställde han ifrån sig cykeln och började sträcka ut sina armar så att det knakade. jag sa "öe!". han sa: "det är för att jag har muskler" och spände sin lilla klena arm och pekade på den lilla sötpotatisen till biceps. sen drog han upp sin tröja och drog med sitt finger över sina äckliga, överpälsiga fula magmuskler. vid det här laget var jag nära på att vomitera han i ansiktet. men det tar inte slut där. där står jag med naken mage och han säger "du har god fitness men du har lite fett kvar på magen" OCH PETAR mig på magen! då sa jag "yeah, but that's healthy. i have to go!" och gick iväg. jag tänkte bara gå därifrån och stanna kvar på stranden en stund till men medan jag berättade för sara i telefonen om äcklet vände jag mig om. vad ser jag? jo, äcklet med sin cykel som går efter mig. så jag fick vara så snäll att gå till bilen och köra därifrån. sjuk jävla upplevelse. jag ska gnugga min mage med sprit!

sen mötte jag andra äckel men det kan vi ta en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0