beautiful monster

jag älskar min syster. vissa skulle kalla oss knäppa. vi håller på ordet impulsiva. planer fungerar aldrig för mig, jag tror på planen men det skiter sig alltid på ett eller annat sätt. är man impulsiv så händer det där och då.
min födelsedag och midsommar firades med fina folk och mindre fina hobbyblattar, som jag faktiskt otrevligt nog inte sa ett enda ord till mer än "hej, caroline" till de få som faktiskt hälsade när de kom, på limhamnsfältet. brännboll och korv med bröd stod på schemat. riktigt härligt och svettigt. ketchup och korvkrig på hög nivå. har nog sagt "kan jag få ketchupen?" fler gånger den här dagen än under restan av mina 20 år tillsammans.
jag och syster bestämde oss för att bada. svaret till de andra blev att nej, vi har inga badkläder med oss. det stoppade oss inte en kall vårkväll. varför då en varm sommardag? när vi kom ner till bryggan var där en hel del människor så vi tvekade en aning. men vi stod kvar och tittade menande på vattenskotern som körde runt. efter mycket om och men frågade vi om vi fick åka med. en liten awkward tystnad och sen kom ett ja. fräääckt!
han frågade om jag ville köra den och jag är inte den som bangar! vrooomvrooom. vågorna gjorde att man flög EN ANING! tack fräää för att jag fick torka havsvatten på din handduk.
sen hem till frää för ännu mer galenskaper. cencur.
syster ringde imorse och hon har också grym träningsvärk. undrar hur mycket vi spände oss runt den där mannen för att hålla oss kvar egentligen, haha.
förkyld idag, who could have known?
cykeltur och  hästapollar med sara igår. tillverkade en film som jag hoppas kommer upp på fb inom kort.
men jaja. intressant? inte ett jäkla dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0