en tanke och bedjan om din hylla

något som är väldigt irriterande och skrattretande är när flickor/tjejer/kvinnor/damer pregar i sina clementiner/apelsiner/meloner i för små brösthållare. fettkuddarna som pressas i helt fel riktning på kompassen och spänningen när det handlar om sekunder innan något hoppar ut. jag lekte testpanel igårkväll och drog på mig en a-kupa vilket var extremt vackert. de uppenbarligen önskvärda fettkuddarna infann sig i alla väderstreck. jag önskar att jag hade en bild att visa men det togs inga vilket säger rätt mycket. kvinnofolket måste bli lite mer medvetna när vi klär våra hyllor. bara en uppmanande tanke och bedjan.


Kommentarer
Postat av: tini

hell yes ^^,

2010-06-19 @ 19:47:02
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0