grattis till den schnygge

JAG ÄLSKAR SOLEN! man blir ju bara så glad! när man dessutom får överraska en snygg födelsedagsgris kan det ju inte bli mycket bättre. de där 40 minuterna ovetandes väntan gjorde heller ingenting när man kunde stå i SOLEN! MUMS! fast det kan bli bättre. om jag tex hade tagit med mig ballongerna jag köpt. men nej. caroline går upp klockan åtta en ledig dag, dammsuger (ÅTTA på morgonen, pust!), duschar, fönar och plattar håret. sitter på köksbordet och ringer till födelsedagsgrisen som inte svarar. tar beslutet att åka och överraska ändå vilket innebär diskning i superfart och sen springa till bussen i för stora sandaler med en grävskopa som blockat min genväg med gegga = omväg och extra svett = ballongerna stannade hemma. en regnig ruskig dag hade jag blivit lite arg på mig själv men inte idag. det är ju SOLIGT!

efter sex and the city 2:
hasseliten till HB1: grät du?
HB1: eh nä!
hasseliten till qina: grät du då?!
qina: eh nä!
HB1 och Qina: grät du???!
hasseliten:...ja?

lipsill nummer ett! man kan ju inte klaga på att jag inte var inne i filmen då ju!

nu ska jag äta förlorad sköldpadda. det lät inte alls bra när min mamma bad min lillebror handla det. men hon plockade vänligt upp min haka från golvet och förklarade att det inte är sköldpadda. köttgryta kan man kalla det då, netto! yammi in maj tammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0