här har ni mig symmetrisk!

HAHAHA! nu ni ska jag bjuda på mig själv om något!!! har kollat bilder på datorn och hittade en oslagbar bild. sara och jag skulle undersöka hur jag såg ut om mina båda ansiktshalvor såg exakt likadana ut. enjoy!
även om jag klagar på att jag måste ha baotasolglasögon för att täcka båda ögonbrynen som sitter lite norr och söder om varandra så är jag väldigt glad att jag är osymmetrisk. dock hade jag gärna haft de här TVÅ öppna ögonen istället för mitt halvstängda 90årsöga. men jag röstar för osymmetri... det blir lite mindre brett på det viset, haha!


Kommentarer
Postat av: tini

tini röstar för osymmetri. det är toppen. en dag kanske du vill ha stora bröst, då tafsar du på högertutten. nästa dag kanske du vill ha mindre så varsågod och tafsa på din vänsterboobie. ;) tycker dock att dina ögon hamnade litt för nära varandra ;P <3

2010-06-21 @ 09:35:40
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0