i aint eatin' that shit

usch. självklart kan en dag inte vara helt perfekt i mitt liv. nejdå. jobba i motgångar är grejen. jammi in maj tammi skrev jag. min tammi dansade inte hula hula åt den danska köttgrytan. en köttgryta där varenda köttbit kokts sönder och lämnat en konsistens av kräm. några bitar kunde dock finnas. det var typ vävnad som såg ut som hjärna. "caroline grimasera och tänker fuck this shit, i aint eatin' that och disikerar köttgrytan utan köttbitar. dessutom har danskarna inte smakat min farmors mästerliga köttbullar utan slänger i små äckliga frickadeller med mindre tillfredsställande smak. min familj är inte som alla andra och var helnöjda. jag tackade vänligt men bestämt nej till en doggy låda. det säger allt.

jag trodde inte det kunde bli värre men jovisst!
H: vi borde fånga en fågel!
C: usch, fåglar är äckliga.
H: ja, du har rätt.
Om jag hatade fåglar innan så hatar jag dem nu också! BLUHÄÄ!
jag står och väntar på bussen i lund. "smack" säger det på mitt huvud. jag tänker: nooo waaay! och tar av mig mina solglasögon från huvudet. ser hur jag har ett stänk av något på min arm. paret bredvid mig fortsätter stirra på mig så jag antog att det fanns något att stirra på. vände mig om för att inte unna dem detta nöje. drar fingrarna genom håret och ser ner på min hand. där sitter en stor äcklig nyproducerad fågelblajahan. ÄÄÄCKLIGT!

kläckte idén till min käre far om att vi skulle ta en runda på hojen. faren nappade och det blev en mycket mysig tur. stora gröna fält, landsväg, motorväg, havsutsikt, betande kor, gallopperande hästar, glass, vattenskidor och brats. looove it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0