i don't like dirt.

jag kände mig himla snäll som stannade vid övergångsställena idag. inte alla. bara de där någon stod och väntade. såväl för små cyklande barn som långsamma damer. ibland händer det att man susar förbi..oops. men inte idag.
sen kände jag mig jättehemsk som undvek att köpa en knapp som ska bidra till att stoppa våld i skola och hemmet (eller ngt sånt). först sa jag nej tack utan att lyssna på dem. sen stannade jag och frågade vad den kostade. då sa jag att jag inte hade pengar ute. hemsk jag är. de svarade "okej, synd, men vi kommer tillbaka". so it looks like jag antingen måste såga till en egen ingång till ica eller inte införskaffa några varor där på ett tag. eller köpa en knapp för 30 kronor. mmhm.

it's like eating dirt. I don't like dirt. it tastes like dirt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0