ingen har namnsdag idag!

hör och häpna. jag äter frukost! yoggi, cornflakes och russin, mhm!
jag älskar att vakna glad. det här kan bli en ganska bra dag.
det är sol ute. hoppas inte GOSen inte hunnit bli så varm för utan ac blir det hitt och svettigt och jag är inte den som inte svettas. det kan sara och elin intyga efter en bastu-risering i fjällen. de var lite lagom varma och jag RANN bort. bokstavligen! sen sprang jag runt naken i liiiiten handduk för vi hade glömt schampot och sånt. då knackade jag på en dörr som skulle vara vår men sara skriker "du är på fel våning. vi bor inte där". jaaaa, lot's to tell. fjällen var så jävla bra. inte för att det var fjällen. men att bo med sara ökade mitt liv genom skratt med 100 år tror jag. jaja. nu ska jag köra till jobbet. kommer komma försent. oooops! hihi.
pusshaj och blåsfisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0