insikt

tini lilla fina du. du vet väl inte något (mycket ;) ) om min fröken höger och fröken vänster? på det planet har jag satsat på symmetri haha! exakt lika mycket kärlek till dem båda (Y)

jag har insett att jag inte behöver en provserie på skyttet. jag behöver en provask (= tio provserier) innan jag skjuter "bra". det är mindre bra. dels innebär det att jag på alla tävlingar kommer suga. dels innebär det att jag måste spendera en ask (= 30kr) på att vara dålig för att sedan köpa en ask till. det innebär att när jag börjar skjuta med ett tillfredsställande resultat börjar bli riktigt trött i armar och rygg. det innebär att alla som börjar skjuta samtidigt som jag lämnar skjutbanan när jag "börjar". well done!

Kommentarer
Postat av: tini vet allt

med fröken höger och vänster kan det va så att jag utgick ifrån mig själv. hah ^^

2010-06-22 @ 11:35:47
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0