jag är lite rädd faktiskt.

tänk om man är döende men inte får reda på det eftersom det är en sån fånig tanke att tänka. 
jag har alltid haft skumma, vad jag kallar, blodprickar på armarna. när jag visar och klagar för folk säger de antingen "men va läskigt!" eller om det är min familj säger de "jag ser ingenting". prickarna spreds till längre upp på armarna och jag fick även några på halsen. jag har inte tänkt på dem på jättelänge men nu är de plötsligt på låren också! jag kommer bli en enda stor blodprick.
och varför ser mina ben ut som folk som rökt jättelänge? när jag står upp blir benen och fötterna helt mörka med vita fläckar. gnuggar man benen återfår de normal skepnad men tre sekunder senare är de lika äckliga igen. inte okej.
och med jämna mellanrum får jag ont där jag hävdar att mitt hjärta sitter. kan vara grubbelsmärta men kanske inte.
jag tänker att jag småblöder inombords - därav blodprickar. och att mitt hjärta inte orkar pumpa runt mitt blod ordentligt - därav samling i fötterna/benen.
jag tror inte jag är döende för det vore en fånig tanke att tänka men varför är det som det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0