Kvällens:

Kvällens buu: att vara så trött klockan sju på kvällen att man somnar och bara lyckas se snuttar av filmen man satte igång. flera dagar på rad! what's up with the utmattning?

Kvällens jatack: plötslig vilja att trotsa tröttheten och gå ut på en timmes promenad.

Kvällens oförmåga: att lyckas behålla stenen jag lekte med i handen utan att tappa den tio gånger. minst.

Kvällens principhållare: att ta upp stenen varenda gång jag tappade den. t.om gå efter den när den stutsade iväg.

Kvällens tips: att sparka på maskrosstjälkar så att de går av och flyger iväg är mycket underhållande anser jag när man är ute på promenad. min pappa säger "not so much" men jag tycker ni ska testa och hålla med mig.

Kvällens fundering: varför växer maskrosorna i stim (haha, jag jobbar med fiskar okej??). antingen i stim längs med gångbanan och inte mitt på gräsplätten eller mitt på gräsplätten och inte längs kanten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0