ni finns fortfarande kvar

jag kan inte beskriva glädjen i att få mail från de två människorna jag älskar obeskrivligt mycket som bosatt sig i australien. en till december och en antagligen förevigt. två människor som under flera år fanns fem minuter bort. jag mår bra om ni trivs och mår bra. att du kajsa trivs och mår bra vet jag! önskar jag var där och fick vara med om alla galna äventyr jag läser om! att stanna längre var ett bra beslut! njut. meningen från min vän som inte skrivit till mig på ett halvår "när vi träffas och har en av våra tjejkvällar...." fick mig att gråta. ni finns fortfarande kvar. båda två. tårar av lycka.

jag älskar att man kan sitta i min systers köksfönster. då menar jag inte mellan glasen utan fönsterbrädan är typ 40 cm bred så där får min ruuuuumpa plats!

rinnig fejkmos rekommenderas inte!

jag hittade två filmer jag tyckte om när jag var liten för flickan i dem är så söt. var bara tvungen att köpa dem. grät till båda men det hände i princip ingenting i någon av dem. men de var fina ändå. My girl och My girl 2 heter de om ni undrar. ni vill nog inte se dem.

osammanhängande javisst! tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0