öh meblöhbeflöh

den som var hungrig och käkade min axelbandslösa bh kan ju vara snäll att hosta upp den innan den kommer ut andra hållet. och den som snortade upp min mp3 i näsan kan ju vara snäll och nysa ut den lite kraftigt! vart tar mina saker vägen och varför kommer de inte fram fastän jag ber snällt och väntar i månader utan att ersätta dem? jag duger inte ens för en bh. ganska illa gorilla! gah, inga rena kläder äger jag heller. blöö. villl inte vara med mer. borde packa upp en massa och packa ner en massa och finna något rent plagg att ha på personalfesten imorgon and so on and so forth. men nej. jag har noll glöd ikväll. allt jag inte gör innan jag somnar kommer jag ångra imorgonbitti när jag är trött och arg. jaja. lookin forward to it. jag ska sova och se fram emot en ny dag. jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0