pringles - suitable for vegetarians

jag älskar att vara glad. har tröttat ut mina två kollegor idag med mitt munglappande. tydligen har den glappat hela dagen och när jag tänker efter så ja, det har den i princip gjort. riktigt mycket har jag skrattat också. härligt. man drömmer  nog finare drömmar när man går och lägger sig glad så vi får hoppas på att det glada humöret föthindrar mardrömen inatt igen.

idag skulle jag vara duktig och bära en stor friggolitlåda till "teknik & sjöfart". J, J och jag gick längs trottoaren och plötsligt tog det tvärstopp för mig och jag tappade lådan efter att den smashat in i min mage. jag skrattar och tittar upp och inser att jag gått in i en stolpe. Jespers reaktion var att skratta och fråga hur det gick. Jonas reaktion var att säga till jesper att fortsätta gå. det säger rätt mycket om hur vanligt fenomen det är att jag klantar mig.

mycket fin dag tills jag kom hem till min systers crib där jag för närvarande bor medan hon är på malta - äckligt! hon varnade mig för hennes diskberg innan jag "flyttade" hit. idag tänkte jag var snäll och bestiga berget. resan blev allt annat än trevlig. vad som var i den kastrullen har jag ingen aning om men stanken som kom när jag meckade runt bland disken var inte nådig. när jag- antagligen en av de svåraste människorna att äckla måste öppna fönstret och fly rummet bara för att andas lite så är det illa. blörk!

förövrigt förstår jag inte hur folk kan diska utan att skvätta ner sig själva. mina kläder brukar vara våta när jag är klar men jag förstår aldrig riktigt vilket moment som går fel. idag gjorde jag ett test. jag diskade i underkläder för att känna när det stänkte vatten. hela tiden.

jaja, fin dag iaf. i princip det jag ville ha sagt.
puss på er från mig och min huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0