rubriker up my ass

någon som försöker säga mig något? galningar i trafiken idag och jag har ju en tendens att hamna mitt i trafikkaos. bilen framför mig stod och väntade vid rödljuset. plötsligt tröttnade han uppenbarligen och körde iväg. rött blev till grönt precis när jag närmade mig och i den takten fortsatte det. bilar gjorde galna omkörningar i vänstra filen, körde in framför en annan bil waaaaay too close men jag bara bevittnade allt medan jag levde i min egna lyx. jag körde genom malmö - staden uppbyggd av trafikljus - utan att behöva stanna för rött en enda gång. det händer aldrig! nu ljög jag. det hände ju. sex röda lampor som blev gröna precis när jag närmade mig. det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0