skjuden i huet me en pilbauge

jag tänkte ta en liten promenad till ica för att köpa bullar till alldeles för sen frukost. slutade med en 1h:s promenad runt halva staffanstorp. gick t.om vilse at one point men tur att jag till slut kunde se taket på vårt fula kommunhus. tog svensk hunger till en ny nivå så det var ju tur att en grillad kyckling förföljde mig längs halva rundan och hoppade in i min ugn. den ville bo där. tanken med den långa promenaden var att mina fötter ska sluta se ut som mjölk. de ser fortfarande ut som mjölk. jajadå!
åh. jag längtar till skyttet ikväll. blåsten är kanske dumt men sooolen. solen. jippiii!
och imorgon ska också bli fint! tillbaka till reservatat för å bli skjuden i huet me en pilbauge - aka landskrona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0