walk on the ocean

jag har länge tänkt att jag vill ha hicka. inte haft det på jättelänge så hade glömt hur det kändes. jag och min syster har väldigt karaktäristiska hassebarn-luftindragningar när vi har ätit. tre såna och sen är det klart. att jag inte ens kan minnas när jag hade hicka senast ska ju då innebära att ingen tänkt på mig på så länge :(
men nu jävlar är det någons hjärnceller som fokuserar på mig. tvivlar på att det är goda tankar för det är då ingen fin liten gullig hicka jag ligger inne med. nejnej, här dras hela systemet ihop i en smärtfull krampsekund. det var inte alls så kul som jag kom ihåg det. men ni får gärna tänka på mig iaf. jag är generös.

mina idéer är ibland mindre brighta. men varm lunchbuffé väntar i det varma vädret med folket. allt man behöver göra är att ringa tini från jobb och klaga på sina torra pommes och hur gott det skulle vara med buffel. klappat och klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0