aaaaaaaaarshiban maddafakkårr

jag bara klagar och klagar men jag vill fortfarande bara dö. jag orkar inte mer. sekunden efter jag öppnade ögonen började de rinna. ja, och det tänker de göra tills jag går och lägger mig igen om 10 timmar. tänk er att ni gråter i 10 timmar. hur ont har man inte i ögonen då? mm. hatar att mina förkylningar inkräktar på mina ögon. och min näsa är fortfarande fucked up. (se, nu skrev jag inte uppfuckad för ja..noll missförstånd här). och jag har inte duschat sen i onsdagsmorse och har legat i min säng i princip sen jag kom hem från ikea i onsdags. detta har gett mig vääärldens sexigaste virvel på sidan av mitt fula huvud. virveln innefattar typ allt hår. nog aldrig sett något sexigare. nästan så att man sugs in i den. OCH ovanpå sunkighet, förstörd näsväg och rinnande ögon så är min livlina slut! NÄSDROPPARNA är SLUT! jag tror jag dör! så nu måste jag duscha och gå och handla näsdroppar gråtandes oförmögen att stänga munnen som fungerar som syretillförsel. sist jag gjorde det frågade FEM personer hur det var med mig för jag ser ut ungefär som att jag gråtit i 10 timmar. fucking hell. ååååååååååh! skulle kunna gråta men det gör jag redan, maha. mehblöhbeflöh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0