all over again.

för första gången önskade jag att jag sov i mer kläder. att känna hur man ligger på små små glasbitar är inte den skönaste känslan. krossade ju glaslampan igår. kände mig fett duktig som plockade upp alla mina saker från golvet och dammsög inte bara mitt rum utan hela lägenheten. det var mest för att jag insåg att vår dammsugare är fett bra! igårkväll kände jag mig fett duktig som rensade den sänghalvan som jag har som förvaring, hehe. la mig i sängen och insåg att jag glömt att släcka lampan i andra sidan rummet. hoppade upp och hoppade ner igen. då lät det som en sten trillade ner på golvet från sängen. då kände jag fler stenar vid benen. började känna med handen och hittade massa små stenar som jag började borsta bort. då insåg jag att det nog inte alls var stenar. hoppade upp igen och tände lampan. jo men visst. GLAS! borstade ner massa glas på golvet men sen kunde jag ju inte sluta inbilla mig att små glasflisor borrade sig in i min kropp när jag försökte sova. men jag somnade snabbare än snabbt iaf. som vanligt. detta påminner mig om att jag måste dammsuga glas. igen. jag vill ha en skinnjacka mer än någonsin!

jag mår som en kassler av dina ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0