booooobs!

hahaha, okej om min hjärna är felfuntad men jag förstår att virus inte smyger runt utanför våra fönster och väntar. så ja sara, jag tänker också att immunförsvaret försvagas när vi kyls ner för kroppen måste fokusera på att värma upp oss istället. så har vi förtydligat det. detta innebär att du kan öppna fönstret och ta ett andetag utan att suga upp en virusklump som suttit på fönsterbläcket. vassego.

jag har funderat på en sak till! ja, random funderingar är en del av min vardag. de flesta håller jag inom mig för ja.. jag behöver ju inte verka dummare än jag redan gör tänker jag.
men...
är det bara mina bröst som känns större på morgonen när jag vaknar än på kvällen när jag går och lägger mig?mmhm. den kan ni fundera på. kanske gäller killar också? nu har jag dock inte sagt att det är så... tror knappast de växer och minskar i intervaller! haha! döda mina hjärnceller... jag jobbar på det.

tack för visat ointresse.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tvärtom här alltså :0



din rubrik fick mig att den tänka på det lilla djuret som skriker booooop! Hahaha den är så söööt!

2010-03-11 @ 10:52:06
Postat av: Sara

Tvärtom här alltså :0



din rubrik fick mig att den tänka på det lilla djuret som skriker booooop! Hahaha den är så söööt!

2010-03-11 @ 10:53:09
Postat av: Sara IGEN

Alltså din blogg vill mig något ont! Ska alltid hålla på och sånt när jag lämnar kommentarer.

2010-03-11 @ 10:54:40
Postat av: me myself and i

bloggkommenterar har blivit sjukt komplicerat på sistone! massa säkerhetsgrejer och sånt skit som inte fungerar!

men du menar att dina bröst känns mindre på morgonen än på kvällen? men då finns det säkert ngn mupp som har störst på lunchen!

och jag tänkte också på den där kaninsaken! BOOOOBS!

2010-03-11 @ 11:54:27
URL: http://underfeetlikeours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0