dear mister president

tini, det svider att säga det... men t.om din bilkörning är prima deluxe jämfört med vad jag visade upp idag...fast jag var iaf INTE nykter/full baklänges! ;)
fast jag skyller på dig miss kör-på-mittlinjen-på-motorvägen ;D

jordgubbskrämen var prima precis som det stod på paketen. kanelbullarna också. mmhm.
nu har jag halvsovit  och drömt mysiga drömmar med män som fiskat hajar i framgrunden (på tvn alltså!).

tini, eeehm.. vart ska vi ta vägen på lördag egentligen? hur går det med planen -gå ut fastän du jobbar- när the awful place har stängt? another place med nya drägg långt från de gamla? mshlashala. ja tack.
syster?

dear mister president - mariette hansson

nej, jag tror fortfarande inte på stora bokstäver.

godnatt :*

Kommentarer
Postat av: HB1

ändrade planer kompis! Vi stannar inne på lördag och går ut på fredag :D thats the plan.

Vad tycks?

2010-03-30 @ 23:03:38
Postat av: tini

ändrade planer kompiiiiiis :P hihihi. hb1 har helt rätt. jag rimmar, hihi

2010-03-31 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0