det är så läget ligger.

vet ni vad? fram till för kanske 5 år sedan vägrade jag snyta mig. att inte snyta sig när man är överförkyld innebär att man ständigt drar in det i systemet. det innebär stora huvudvärkar och förstoppade andningssystem. jag verkligen hatade det. tur att jag växte upp och vände om 360 grader. för vem vill gå miste om en söndersnyten näsa? jag orkar inte mer. jag har fyllt en soptunna med papper, min näsa är helt röd och öm och mina ögonvrår svider av allt saltvatten. döda mig. imorgon ska jag vara frisk. det är så läget ligger.

                                                                          And I can't be somebody else
                                                                          You took something perfect
                                                                          And painted it red


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0