det där med örkellunga

förra gången jag och sara skulle köra till örkelljunga så gick det askalasbra! har nog aldrig skrattat så jag nästan kört av vägen som då. galen bilresa and we love it. för det första körde vi i min övniingskörningsbil. en bil som inte har en fungerande ac. vaarmt. men det löste vi med att köra i underkläder! fett najs. men svettigt. inte najs. vi hittade ju sisådär och skulle parkera på en mack för att handla. för det första fanns där ingen affär på macken och för det andra kläckte jag ur mig att jag är mästerparkerarN. när vi hoppade ut var de främre hjulen inne på gräsmattan framför rutan. mästerligt! sen kunde vi inte besluta om vi skulle köra rakt fram eller svänga av. typ 90 km/h och jag hamnar nästan stillastående mittemellan. Stabilt! sen fastnade radion på typ högsta volymen för att sen inte vilja spela alls. i sjön satt jag på linus axlar och sara på mina. vi trillade och alla kroppsdelar blev huller om buller kände jag. när vi skulle köra hem körde vi plötsligt i centrala helsingborg. hur fan hamnade vi där tänkte vi. sen var vi plötsligt i typ landskrona och på vägar vi inte hade en aning om. sara chansade och jag körde. vi kom ju hem några timmar senare iaf. och roligt hade vi! efter det fick sara en gps. inte lika mycket utmaning kan jag känna.

ikväll ska vi - jag menar JAG - köra till örkelljunga med fyra passagerare. vi ska köra i en bil som inte startar ibland och där bromsarna hackar. värst av allt - en trasig bas och högtalare. inte okej. det här blir skoj! haha.

Kommentarer
Postat av: sara

alltså jag skratta mig till tårar här! hahahahhaha, gråter fortfarande! hade helt glömt bort rundan i hbg och att vi inte hittade ut ur landskrona! ASKUL!!!!!! :D:D:D



fick pappa att laga basen också! RAVE!

2010-03-20 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0