eva? eh va? eeehva!

jag fick ett så klokt svar när jag frågade varför man inte smakar när man håller för näsan så tänkte fråga varför man blir mest täppt i näsan på kvällen när man är förkyld. men eftersom metro har massa information om sömn den här veckan så tror jag att jag kanske vet svaret. kan det vara så att slemhinnorna i näshelvetet slappnar av  eftersom kroppen ställer in sig på sömn och blabla? eh. jag är så korkad så det är nog helt fel. whaddeva. vad eva? vem är eva? eh va? NU börjar jag bli trött och cp, hahaha! eeeehva!


Kommentarer
Postat av: TINI

jag känner ett par stycken EVA som du kan ringa o fråga vem de är? vill du ha deras nummer? deras snällhet varierar. mohaha

2010-03-16 @ 21:28:11
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0