ey! värsta plaaanen!

gillar att det är onsdag och jag har värsta planerna färdiga. mycket att göra innebär att jag inte har tid att sitta hemma och grubbla över mitt liv. det i sin tur innebär en gladare carro och det gillar vi.

torsdag: försöka packa upp lite till och få undan allt från golvet. hämta brev på mammas jobb. färga håret om inte min syster är en planpooper igen. tänkte ju gymma... men infektion i hjärtat? nej tack.

fredag: packa upp och packa upp. en chill utgång på det är najs.

lördag: jobba. tini bjuder på massa mat (kökstömning) och dräggigt slagt on the side. maten gillar jag!

söndag: jobba och dö.

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag: jooobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0