förlåt men jag glömde lägga ditt minne på mitt namn!

i fredags var jag och tini hos min syster. färgade mitt hår som blev blörk och åt korvstroganoff. jag skulle få en lunchpåse med mig hem men på väg till bussen sa tini något som fick mig och syster att samtidigt ropa "nu glömde du/jag lunchpåsen". men jag har en cool syster som gick med på att gömma påsen mellan en trappa och en kruka i centrala malmö på väg till jobbet. jag kom sedan och letade upp den på väg till jobbet. riktigt najs och kittla dödsskönt i kistan. göra det till en vana? ;)
igår var det 20årsfest för linnemannen i örkelljunga. jag fyllde min buk med rostbiff medan sara och anna tittade på mig med disgust. de är hypokondriker och oroliga för det mesta. jag kommer in i rummet och ser frukt och kött-fatet. säger åååh va gott och blir jättesugen. anna ser istället äcklad och rädd ut och den första tanken hon får är om maten stått framme länge i det varma rummet. sara och anna är bäst och ni förgyllde min kväll som vanligt. ont i magen av skratt är nog den enda magonten jag tycker om. sen körde vi hem och dimmigt är en underdrift. jag såg tre linjer av mittlinjen och en reflexstolpe i taget vid sidan av vägen. inte jätteskoj. men vi kom hem levande. vasseguuuud. imorse vaknade jag upp själv i uterummet med ett jätteont pekfinger. vad som hänt med det under natten skulle jag vilja veta. tinis kommentar är cencur. fett tråkigt inlägg till skillnad från den efterblivna dansen som michael jackson ligger inne med. ni ska få se vad jag och sara spelat in från filmen this is it. SÅ roligt att jag dog av skratt varje gång vi tittade på det. och det var typ 25 gånger. puss på er mina gullgrisar.

FÖRRESTEN!
träffade linnemannens flickvän och presenterade mig. en stund senare insåg jag att jag fortfarande inte visste vad hon hette och att jag ville snacka lite med henne. gick fram och sa
"förlåt men... jag glömde lägga ditt minne på mitt namn"
hon log lite och gick.
hahahaha, jag, anna och sara tyckte iaf att det var aaaskul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0