how much wood would a wood chuck chuck if a wood chuck could chuck wood?

jobbristen messar up the world! att vilja jobba på ett akvarie men vara rädd för små fiskar eller att vara rädd för ormar och tycka det är djurplågeri att mata dem med möss men ändå vilja jobba på ett terrarie är väl ungefär som att söka till bibliotekarie men inte kunna läsa eller jobba på blodbuss men vara rädd för blod? alltså, inte helt hållbart kanske.

det fanns någon som var värre än jag. who could have known? jag inser iaf att jag skruvar locket på fel håll när det inte funkar att skruva på det på det hållet jag försöker.
och hur kan jag lyckas skruva av ett lock men inte en person som styrketränat med personlig tränare och "är så vältränad?" än en gång, jag dör en aning. men det kändes bra! inte att dö alltså...utan skruva av locket.
"jag tar ofta isönder saker för jag tar i för hårt". Hahaha, OKEJ... tror dig...inte!

idag körde jag som en kratta! eller nej förresten. jag körde som en slemklump på ett ruttet löv som fastnat på ett ett annat löv som klistrat sig fast på en kratta. kanske var lite distraherad. det och nervös och glad var tydligen inte en bra kombo i en ny bil i crazy malmoe. men mihihi.
köra på fel sida av vägen är ju också helt okej? eller motorstopp när man står på bredden på vägen? i en korsning. jaaaadå!

jag kallade min pappa för bitch för en stund sen. det kändes fint! han förtjänade det eftersom JAG skulle ta några kanelbullar. han tog då kanelbullar till sig själv och fyllde sin tallrik men jag fick inte värma mina på samma tallrik. och HAN värmde sina först!!! bitchigt eller vad? haha.

och ja, det luktar SKIT från vallgraven! fullt med döda fiskar som JAG INTE dödat! den döda gåsen var iaf borta idag. mums. blöö.

skulle messa min pappa att köpa jordgubbskräm. inte ätit det sen jag åt saras mammas hemmagjorda(?) för jättelängesen men blev plötsligt jättesugen. höll dock på att skicka heeeelt fel! till en enormt givmild person... men köpa kräm till mig sådär bara? njaaaae. nej. men det löste sig!

tack för en kanelbullefylld frys schwester!

how much wood would a wood chuck chuck if a wood chuck could chuck wood?

Kommentarer
Postat av: Tini

välkommen till tinis värld. det låter som att du anammat min bilkörning. hihi

2010-03-30 @ 21:04:21
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0