Hur det gick med oralsexet i duschen kanske ni undrar! förträffligt!

VAFAAAN! vet ni vad jag kom på?! mitt horoskop i min chefs cosmopolitan-tidning!
en söt kille kommer fredag den 12te fråga dig om vägen. bestäm träff samma kväll och ha oralsex i duschen. VARFAN var jag fredagen den 12te????!??!?!?!?!
JO, för DET kan jag berätta! jag låg hemma sjuk i soffan och tittade på star wars IV! och sen tittade jag på 12 avsnitt av the hills på datorn. jag duschade i och för sig men det var fan ensammare än ensamt och nej.. inget oralsex där inte! och när jag gick till apoteket var det minsann ingen söting som gick fram till en gråtande snörvlande osminkad sjukling! slår vad om att det stod massa lyckliga friska kräftor längs vägarna och hittade sina söta dudes. vattenförbrukningen ökade säkert också igårkväll. besviken är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0