i change shape just to hide in this place

jag tycker nästan jag är värd någon liten belöning för snäll- och hjälpsamhet den här eftermiddagen.
istället för att traska till konserthuset efter jobbet traskade jag med min chef till hennes buss på centralen. kände mig som jultomten med hennes tunga sopsäck, fylld med halm och hennes böcker, på ryggen. lite snäll var jag allt som bar den åt henne hela vägen :) men jag är ju biffig så liksom...why not?
sen hoppade jag på bussen mot värnhem och blev värsta glad att jag fick sittplats när så många andra fick stå. men sen kom det på en gammal haltandes dam som såg ganska uppgiven ut när hon såg bristen på platser. men tjoff så var där en ledig. för jag var snäll och reste mig när alla andra satt kvar och bara tittade på henne.
man mår bra av att vara snäll. try it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0