i stand in line

jag är den som följer mina vänner till tåget på kvällen för att se att de kommer dit safe. jag är den som låter mig övertalas av bland annat sara att ta den 3 minuter långa bussen till centralen och visa henne vart hon ska för att sen få vänta 30 minuter på min nästa buss tillbaka. jag är alltid den som väntar och följer in the city när det är mörkt. skulle aldrig få för mig att lämna någon behind. igår var jag och sara på bio. när vi satt i hennes bil var det 40 minuter till min nästa buss. då sätter hon händerna på ratten, tittar på mig och säger "nu får du gå". hahaha.
jag är den som alltid klarar mig. jag är den som inte bryr mig om om jag måste vänta 40 minuter själv så länge den andra personen kom safe till tåget. jag är den som verkligen inte är rädd för att vänta själv. jag är den som bland annat sara tänker "men hassemannen klarar sig". men igår kände jag verkligen INTE för att stå i kylan i 40 frikking minuter så jag klagade lite på saroman att jag alltid åkte omvägar och missade bussar för henne, haha. så hon väntade med mig i bilen iaf i 25 minuter. tax! sen gick jag och tittade i skyltfönster och en polisbil stannade bredvid mig. finns antagligen ingen koppling mellan de två.


Kommentarer
Postat av: sara

haha, när du drog upp "jag har hoppat min buss bara för att vänta med dig, flera gånger" då gick det bara inte att skicka ut dig i nattens kyla : P hade du inte sagt något hade du fått stå där ute och vänta.. fan vad hemsk jag är alltså! HAHA! men hassemannen hon klarar sig alltid!

2010-03-25 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0