IN MY HEAD

har ju glömt förtälja om den kniviga situation mina brighta hjärnceller satte mig i igårkväll innan alice i underlandet. kunde ju blivit tagen för försök till snatteri om de så velat. började iaf med att jag gick in i en godisaffär ätandes på min cheesecakeglass från burger king i ena handen och min salta-ahlgrens bilar-påse i den andra. när vi kommit in insåg jag först att det kanske inte var så clever att äta glass i en godisaffär. men de sa inget. efter en stund där inne uppenbarade sig tanken att det nog var ännu mindre bright att ta med samma sorts godis in i en godisaffär som de också säljer där inne. eh. skrattade och viskade och funderade på vad jag skulle göra. betala igen var inget alternativ! anna tyckte att jag skulle stoppa den innanför min jacka. jag tyckte hon skulle stoppa den innanför hennes. det tyckte inte hon. slutade med att jag kom fram till att bästa lösningen var att prega ner påsen i en av mina tumvantar. vänder mig om och ställer mig i kassan.

markus: gillar hur du gjorde det precis framför övervakningskameran.

jag skrattade och trodde han skojade. där fanns väl ingen övervakningskamera?
markus pekade upp mot en fet frikking tv på väggen som alla kunde titta på. eh.

jag: men jag syntes väl inte där?
markus: ta två steg bakåt...

eh. där dök mitt huvud upp på skärmen. som tur är hade jag stått med ryggen mot kameran. och de sa inget i kassan. maha.

cleeeeeeever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0