let me sleeeeep! biiiip biiiiip biiiiiiiip bipbipbipbipbip

tyckte det var skitkul att tvillingbarnen blev TB1 och TB2 som i bananer i pyjamas! inte insett samma koppling förrän nu att min syster och jag är HB1 och HB2! Hassebarn1 och hassebarn2. mihimi. planen på fredag är en bra plan HB1!

idag väckte min väckarklocka mig ur en sexig nakendröm. arg som jag blev var jag väl uppenbarligen lite väl aggressiv så den flög ner under sängen som inte går att ställa enda in till väggen. INNAN jag stängt av den. och den låter stressande! och min säng har en jävligt låg metallställningssak så man kan inte krypa in under den utan rejääält med ansträngning. så där låg jag stressad som en apa, på det svinigt kalla golvet halvt nude, nyvaken! INTE OKEJ! kände klockan med pekfingret men puttade den längre och längre in. tillslut fick jag ut den när den börjat tjuta snabbare! stressmoment åhhej! sen låg jag död där halvt på sängen och halvt på det kalla golvet. najs awakening! NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0