Meblöhbeflöh!

mitt nya ord: "meblöhbeflöh"
1) väldigt roligt att säga om man överdriver tungrörelsen på "löh". det kan till och med smacka till där.
2) det är svenska, ser ut som fiskspråk, låter som franska men betyder säkert ingenting och allting.
3) egna ord är väldig behändiga. när man inte kan uttrycka sig på annat sätt är det bra att ha ett eget ordförråd. "mafaso", "gurksula", "arshibaaan", "meblöhbeflöh". mmhm.
4) jag är sjukt uttråkad över tanken att jag måste sortera och packa alla mina kläder innan bio och nattliga äventyr. då går det såhär när man heter caroline korkad hasse.

puss på dig!

It’s been a long night in New York City
It’s been a long night in Baton Rouge
I don’t remember you looking any better
But then again I don’t remember you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0