min existens hänger på apelsinjuicen.

jag börjar tro att jag ser ut som att jag tänker dö imorgon. vissa människor verkar måna om min fortsatta överlevnad. brukar vara påpekande om träning lite dåochdå och "skräpmat.. det behöver inte du". men nu är det tydligen apelsinjuicen som ska behålla mig på jorden. jag tog en klunk och bestämde mig genast för att jag inte tänkte dricka upp eftersom hela käften fylldes med fruktkött. vill jag ha fruktkött skalar jag en apelsin. i flytande form... not so much. men då ryckte min mamma in. mitt liv eller död hängde på den där juicen. så allvarligt att det var värt att hälla den i ett kaffefilter. vi insåg då att den inte rann igenom i mer än en hastighet på 0,00001 m/h. jag tänkte, nä... nu skiter vi i det här. MEN NEJ! låt oss ta fram en sil! ett juicetäckt bord, ett kaffefilter och en sil senare fick jag i mig ett glas fruktköttfri juice. jag överlevde.


Kommentarer
Postat av: TINI

jag älskar dina fina berättelser.

2010-03-08 @ 23:34:55
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0