min rumpa har somnat.

åh, förlåt alla föräldrar som tror att jag planerar barnkidnappning när jag stirrar på era barn. men de är ju så söta! ...när de är små.
två små tvillingpojkar kom springandes runt mina ben. de sprang båda helt överlyckliga fram till några uppstoppade rävar. tp1 (typ som bananer i pyjamas fast TvillingPojke... got it? jag är väl för rolig!) skrek "LEEEJON!!" samtidigt som tp2 skrek "VAARGAR!!". båda blev tysta och stirrade på varandra sen på rävarna. sen sprang de exakt samtidigt tillbaka vägen de kom ifrån. tp1 skrek "MAMMA KOLLA!" samtidigt som tp2 skrek "PAPPA KOLLA!". kan det bli sötare eller? där stod jag och tittade och log från öra till öra! fast jag kidnappade inte dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0