rövklämeri <3

jag älskar fortfarande att hitta gamla gömda sparade konverationer!

sara. säger (00:37):
 quick! : P
hasse säger (00:37):
 men jag vet inte!
sara. säger (00:37):
 men hans...
 nu blev jag besviken på dig.
 garderoben en timme!
hasse säger (00:38):
 oh nej! inte garderoben! SNÄLLA!
sara. säger (00:40):
 jo du vet vad som gäller!
 annars tar jag fram det du hatar mest... och det vill du inte!
hasse säger (00:41):
 säg det! våga du bara säga det!
sara. säger (00:41):
 silent duck!
hasse säger (00:41):
 HAHAHAH! come on baby!
hasse säger (00:42):
 hahah googlar man silent duck kommer det upp massa fisting!
hasse säger (00:43):
 http://en.wikipedia.org/wiki/Fisting
 där har du det!
sara. säger (00:44):
 HAHAHAHA, enastående 
hasse säger (00:44):
 när var det du hade bokat tid egentligen?
sara. säger (00:44):
 double fisting is the shiit
hasse säger (00:44):
 oh yeah!
sara. säger (00:45):
 tisdag 8:00
 rövklämeri

mmmhm. på den sidan finns beskrivande bilder också vill jag minnas, om ni vill ha lite tips. blö. nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0