så som tini gör!

nu ska jag göra som tini. hon får en kommentar av mig och så skriver hon ett helt inlägg till mig och svarar på min fråga. så här kommer ett inlägg till dig tinisvinifini.

hellluuuu!
hahaha, det finns visst fel på hassebarn2! många fel! som du säger, som andra håller med...min hjärna är liten och cp.
jag kan inget om en så feminin sak som smink...men mascaran vi köpte är wunderbaum...as you said! eeehm, förutom att jag inte kunde få av den...!! såg ut som en tvättbjörn deluxe. jag dog en aning av att jag äger det sminkborttagninsmedlet du tipsade om! blabla oil free. det har jag gjort jättelänge men var arg för att det inte funkade!
MEN HAR HASSEBARN2 TAGIT DET PÅ EN BOMULLSSAK? NEJ!
HAR HASSEBARN2 TYP GNUGGAT PÅ LITE MED FINGRARNA OCH SEN FÖRSÖKT TVÄTTA MED VATTEN? JAA!
hahaha, tack för att du lär mig hur man använder sminkborttagningsmedel. mitt sminkborttagningsmedel funkar och har antagligen alltid gjort det.
åh, vad jag känner mig feminin. eeeeh. blöö.
pussi on your sideburns!

Kommentarer
Postat av: tinisvinifini

duktig kicka! :) hihi.. det oil free är bättre än den andra :P och jag skriver nlägg som svar på frågor för att jag tänker att om nån skriver till mig så kollar de ju inte kommentarerna om jag svarar där.. eller heeeeeuuuurr? :P

2010-03-28 @ 15:08:30
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0