sluta mjäka dig. sara lärde mig vad mjäka betyder men jag minns inte. var det ens 'mjäka'?


shit vad tiden är kapabel att gå i sin egen fart ibland. i helgen har den då inte workat till min fördel. bara för att jag är helt alena på jobb och inte har någon att "bråka" med så går den så sakta att den nästan går bakåt. på helgen finns det typ inget att göra heller. tur att jonas delade med sig lite av sina sysslor, hehe. men åh. syretillförseln blir bara mindre och mindre i min näsväg och jag sitter här i mörkret för att undvika epilepsi av taklampan som inte kan sluta blinka. bestämde mig för att smaka en mazarin efter min mazarinstrejk de senaste tio åren. så uttråkad är jag. första tanken...hmm. smakar ju noll? andra tanken.. smakar den annat än socker? tredje tanken...nu smakar den något! fjärde tanken.. uu, nu får det vara nog. 2/3 klarade jag och det gav mig ingenting. skojigt. jaha, vad har mer hänt? all ost från min panpizza som var min bukfylla fastnade på pappret som jag tänkte ta bort allt överdrivet slemfett med. lyckat. nej. jag vill hem. jag tycker inte om att vara ensam på jobbet. om ni inte förstod att det var dit jag ville komma. tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0