sneaky!

ey! har ju flyttat till min faderkakas lägenhet i staffanstorp! på dessa fönster finns en "lucka" man kan öppna som ventilerar ut liksom.. ni fattar? nä. men iaf. jag sov med den öppen idag. så den kalla luften kom på mitt fula huvud. det generarade en fin förkylning. woohoo. har nog smittat några fina människor. blö på mig.
men nu har jag tänkt! egentligen.. varför blir man förkyld när man sover i drag om nu förkylningar är virus? cirkulerar virusen runt utanför folks fönster i väntan på att någon ska sova med det öppet? sneaky!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahah, ditt fula huvud <3<3<3

och min teori är att kroppen får sånt jobb med att värma upp en att den inte har tid att stå emot allt nasty shit som landat i en...

2010-03-10 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0