sov gott mina gullisar!

hur kan det få plats så mkt skräp i min mage? ibland finns ingen botten. har varit hos min kära syster och ätit tårta med flera onyttgheter on the side. det var trevlans med danskar och portugiser och alla länder vi kunde få ihop under ett litet tak.
kanske man borde sova. klockan 23 en fredagkväll. inte helt hållbart men aaack så underbart!
imorgon ska jag tömma min klädkammare och gå på bio med massa svalövs/helsingborgs/tågarps/blabl-människor. den gemensamma nämnaren mellan mig och alla dem är sara. men hon fokuserar bara med ett öga i taget så 3D var en kass idé. så hon ska inte med. blöh. sen är planen att jag ska ut med tini. guttans.
på söndag flyttar jag till staffanstorp. önskar att det var en etta i malmö.
noll sammanhang i det här inlägget men mitt liv har fan inget sammanhang just nu. saker går inte som jag vill men jag äger ingen makt. och vi vet alla att jag har noll koll på allt.

"hon är som en bakfylla. man vet att den kommer men man vill fan inte" <3

sov sött mina gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0