han är kanske och letar musslor och snäckskal

ojoj vad statistiken dippade igår. från besökarrekord till ja.. 5 stycken. haha. förlåt för mig att jag inte skrivit. men inga "speciella" tankar att dela med mig av.  men nu ska det bli åka av: läs nu alla tankar gott folk. tss. som att ni kommer göra det. eh.  

1) två veckor till rhodos eller alanya i början av sommaren med tinisvini och sösterschwöster låter inte helt fel. jag kommer ju inte komma hem levande men det kan ju vara ett fint avslut på mitt fucked up life.

2) kom idag fram till att jag numera går på en väg 2 ggr/dag där man kan gå på 11 K-brunnar på typ 500 meter. om inte kärlekslivet blir fint så vet jag inte. eller så får jag könssjukdomar, kasslerrumpa och kolera istället. kasslerrumpa - nytt ord <3

3) taffsa på folk på slagt? fine, men låt bli? taffsa på folk på muséer? är ni helt störda i huvudet eller? undrade lite om lappen "sale" som jonas klistrade på min arm satt kvar. blö. men ni var jävligt coola i era kepsar uppe på huvudet. jag älskar er <3 taffsa mer! eller gå och dö.

4) är det snygga-killar-dagen idag? har nog aldrig mött så många hotties på en och samma dag. var håller ni hus de andra 364 dagarna om året undrar ju jag! sluta vara gullgrisar med era perfekta flickvänner och visa er för oss lite mindre lyckade skapelser - as in me.

5) idag frågade kocken vart jag gjort av min kompis. jag svarade att jag tappat honom. han sa: han kanske är på ribban och letar musslor. vadå random? helt underbart!
sen frågade jag kocken om det var mycket fett i kalopsen. han svarade: fråga istället om det är mycket kött i kalopsen. kocken <3 jag tog spätta istället. chicken är jag för fettklumpar. men jag är rädd för kalops sen jag hittat mystiska artärer och ryggmärgsbitar i skolmatens.

6) jag somnade som vanligt på bussen. vaknade med huvudet mot gardinen. jag rör ALDRIG gardinerna på bussarna. känner dirr hur lössen sprider sig. inte okej.

nu ska jag äta fläskfilé.

slutet gott - allting uppätet

Kommentarer
Postat av: Tini

1. Ingen av oss kommer hem levande.

2. kasslerrumpa/lår får man av t.ex spetsleggings som är för små eller typ nättrosor som var poppis på typ 80talet (?) som vissa fortfarande använder. mindre lyckade människor - typ du :P

3. Alla vill tafsa på Hassar!

4. Du är fett lyckad, försök inte me nått annat. jävla bootcamp är nog inte så bra för dig.

5. kalops = kollaps. UE

6. haha, du hade säkert löss innan, gullet, försök inte =)



puss på dig o din älskfile.

2010-03-16 @ 21:15:16
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0