mumsfilibarbara!

boobido! mumsfilibarbara! (enbart tini som förstår det roliga!) haha, asså nä. nu är jag cp igen! borde ha en senasttid för när jag får blogga.
"äntligen" hemkommen efter en crazy olaglig flummig dag. började med katarrstress på jobb och intervallsträning på bauhaus. vaktade bilen och spanade på lapplisor på förbjuden parkering. aldrig känt mig så paranoid i mitt liv. att jag inte nådde ner till pedalerna gjorde mig inte mindre nervös. sen lyckades jag lura klockan och hinna med tidig lunch med bästa sällskapet. sen hatade jag brudar och ville göra pungspark på en ful kille. men han hade säkert ingen så jag orkade inte besväret. sen översvämmade jag akvarier men de blev perfekt fyllda iaf. mitt minne är en kassler. sen drog jag till entré och träffade tinisvinifini. blir alltid galet med den flickan. jag är lite kär. vi gick på restaurang. "han ville inte ha våra pengar innan maten och vi ville inte ge dem efter" <3
usch. sen skulle vi ta ut pengar. då parkerar tini bredvid bankomaten där det är förbjuden parkering. men hon parkerade över förbudmärket så det var okej! sen köpte jag smink som kunde kostat mig 170 kronor mer. najsah! sen skulle jag köpa nagellack som inte syns. hon i kassan sa att jag kunde fundera lite om jag ville. jag sa - nä, vi kör på snabba beslut. tio sekunder senare gjorde jag en retur och bytte. vassego!
när hon sen skulle lämna mig på södervärn parkerade tinifini längst fram i en korsning bakom väjningspliktslinjen. jag tyckte det var lite stressande att stå där när vi tog ut grejer ur bakluckan. bilar fick ta sig runt oss. men tini sa att hon aldrig hävdat att hon är bra på att köra bil. så det var också okej! sen hävdade kvinnan att vakterna spanat på oss på kicks. men vad hade jag att dölja? jag hade ju bara nytt smink i en plastpåse i fickan och inget kvitto. haha! blö. jag är en snäll och ärlig person. men inte idag. mahabarbara!

Kommentarer
Postat av: TINI

mumsfilibarbaraaaa :D jag älskar vår dag idag. wtf? var va syster hasse1 när allt detta skedde???? hon skulle fan vatt me . haha.

2010-03-17 @ 22:07:14
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0