Utkast: Mars 25, 2010

folk har otur ibland. HELA MIN EXISTENS är en enda jävla otur! köpte en snygg liten glaslampa att ha i min fönsterkarm eftersom jag hatar att ha taklampan tänd. den snygga lampan tillsammans med den fula lampan som sitter på väggen sen vi var små är perfekt lagom belysning. men vad gör jag? jo, skapar ett spindelnät på golvet av alla mina sladdar. drar i sladden till datorn och då åker helt plötsligt min väckarklocka i fönstret ner i golvet. går och plockar upp den och försöker försiktigt dra i sladden till datorn. KRAS! min fina glaslampa åker i golvet och går i tusen bitar! när jag sen ska dammsuga upp alla bitar välter jag en spegel som står lutad mot min bokhylla/tv-bänk, vad för namn den stora möbeln än har, i väntan på bättre tider. vågade knappt vända mig om men den var iaf hel. jag orkar inte vara mig själv!

so doctor doctor won't you please prescribe me somethin
a day in the life of someone else
Cuz I'm a hazard to myself
don't let me get me
I'm my own worst enemy

min lampa såg ut så här...

det här är vad som är kvar... :(
en stående glödlampa, en sladd och ett skärvfyllt mjölkpaket....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0