vad händer och fötter

jahopp jahopp, vad händer och fötter?
ren chock när min faderkaka sa "jag sticker till klubben". VA?! är det torsdag igen?? känns som igår han åkte dit senast. sjukt snabbt går det när man jobbar. nu har jag jobbat lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och ska jobba fredag och lördag. me liiiike!
den här dagen blev bra den med. som det kan gå. hittat den coolaste fisken med vääärsta botoxläppar. påminner om idioten som tänkte döda mig på högstadiet - "sugproppen". ue.
när jag gick till konserthuset idag bestämde sig en full man för att cykla ut rakt över alla filer när bilarna hade grönt. en smart kille började tuta. då vände mannen om och ställde sig tvärs över filen. och exakt där började kön bildas. killen i bilen började vrooomvrooooma och cyklisten svor lite. sen vinglade han iväg. jag vågade inte vända mig om för såna gubbar har en tendens att slå och hata mig. så jag fortsatte gå. brrrrraa hjort!
min näsväg har ett schema. klarar sig utan nässprej fram till lunch. sen klarar jag mig på nässprejen fram till åtta. då börjar syretillförseln minska igen. tror det där nässprejsberoendet startat eller vad tror ni? blö.
har legat på exakt samma plats på min säng sedan klockan halv sex. börjar få lite liggskav. en macka på det kanske. med ost och jordgubbssylt. mumma - och det enda som finns. förutom gudomlig yougurtn (stavning eh). ska berätta vilken sort det är en annan dag för det finns inget bättre. eller jo. men inte i joggiväg. snipp snapp.
kramar, karameller, krameller och kameler.

Kommentarer
Postat av: K

sugproppen? vem vem vem??

2010-03-19 @ 02:26:04
URL: http://kaussie.blogg.se/
Postat av: me myself and eye

ja, vad hette han.hmm. har förträngt delar av hans existens! men den svarta stabila killen som skulle döda Tom...som jag skrek på att han skulle sluta.

2010-03-19 @ 06:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0