vi ses i dimman ikväll och i poliskontrollen imorgon

öh, vaaarför är jag ens vaken nu? för att tinis telefon väckte mig klockan innan det var ljust ute för att hon skulle jobba. vi konstaterade att 2,5 timmars sömn inte räcker för att man inte ska vara full när man vaknar. sweet. inte lika sweet att gå fram och tillbaka på en perrong i sjuttiofemton minusgrader. fast soluppgången var trevlig.
kvällen var najs! först 3D bio med anna, koffe, mackan och stina. stackars dante blev bortglömd i informationen om tid så han missade filmen. naawe! sara missade filmen för att hennes ögon inte besitter förmågan att se 3D. mehblöhbeflöh. sen till tinis syster som tydligen hade födelsedagsfest vilken tini lämnat mig väldigt oinformerad om. där kom jag. och det fanns tårta och en massa cider! mumma. sen drog vi ut och det blev ju snajsigt och dräggigt som vanligt. folk tror jag accepterar allt. ehm nej. fortsätt gå. och vadå 28 år? pfft. mer typ 15? på insidan om inte annat. jag hatar stället. äckelmänniskor. äckel. utom tini, systrar vars föräldrar inte haft oskyddat sex. pussifnask! :*

tini: O var stannade du?
carro: var är du?
tini: jag står typ vid utgången. kom!

1 minut senare:
tini: kom till jävla utgången. där man betalar!

6 min senare:
carro: jag hittar fän inte utgången, haha!

JAG om någon har lokalsinne! hon fick snällt komma och hämta mig i baren för jag hittade fan inte dörren. den jag tyckte skulle vara rätt var igenbommad. den rätta dörren var fem meter till höger. dö.

idag flyttar jag. har jag packat klart? jag klöks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0