WHEN I GET OLDER I WILL BE STRONGER

hahaha, JA... jag tänker nämna jonas i det här inlägget också. typ tredje dagen på rad men det är faktiskt så att jag lever på museet just nu känns det som. och jonas vet var min skrattknapp sitter. räcker att jag tittar på honom så skrattar jag. han blir nervös och frågar om han har något i ansiktet, mohaha.
men iaf. skulle vara hjälpsam och följde med för att hämta ensilage. jag trodde det var halmbalar vi körde för att hämta så jag var kaxig och sa att jag självklart kunde bära dem. att jag är biff. när vi kommer dit märker jag att det är ensilagebalar. HELT GALET TUNGA! hade ju kunnat säga redan på museet att jag inte skulle vara till ngn som helst hjälp alls! jag kan knappt rubba dem! så stackars jonas fick bära 9/10 till bilen medan jag kollade på och kände mig...biffig. den sista bar jag i protest mot min egen svaghet!

jag: jag har ju faktiskt skaffat gymkort jonas!
jonas svettig och andfådd: du borde börja använda det!!!

hahaha, sen fick han bära in 9/10 från bilen in i skjulet medan jag bar in den sista i protest mot min ohjälpsamhet.
han vill inte ha med mig fler gånger. undrar varför!
blöh!

idag fyller min syster inte 22 år. grattis. eller jag menar... eh.
jag, hon och tini åt lunchbuffé precis som förra måndagen. det var najs. hon hade fått en hushållspappershållare med en rulle i och den satte hon upp mitt på restaurangbordet och där fick den stå. av ngn anledningen har de behov av att avskärma mig när jag öppnat munnen. så hon drog ut massa papper för att bygga en vägg. detta kom tjaikvinnan sen och städade upp. hahaha. hon var inte glad.

men det var jag. tills min syster bestämde sig för att det var okej att lägga sitt presentpappersskit på bordet så att thaikvinnan skulle få städa bort det också. men efter att de hade lämnat tallrikar med massa oäten sushi och hushållspapper klarade jag inte av mer. så jag fick slänga det medan tini och syster skrattade. blöh på er kvinnor.

pusshaj leverpastaj!

Kommentarer
Postat av: hassebarn1

De e min måndag jag gör vad jag vill!

2010-03-02 @ 00:04:28
Postat av: TINI

blöööö på maj :D:D:D

2010-03-02 @ 00:57:00
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0