when you go black you never go back.

vi kan ju sätta en stor censur över hela lunchen idag på jobbet. längesen jag skrattade så mycket. gillar att jonas och henrik nu fått min chef att tro att jag sysslar med fisting. lavvli! försökte få jonas att göra mitt gayhopp. han tyckte bara att jag var efterbliven. men man blir sjukt glad av det! kan visa er en dag, haha.
jag älskar mina jobbkamrater! jag älskar att vara på ärligt skratthumör. jag älskar folk som kan få mig att skratta. jag älskar att skratta.
jag älskar inte min nya hårfärg. when you go black you never go back.
silent duck på er.


Kommentarer
Postat av: Paronkola

ah, jag saknar vara flummiga skrattanfall! ingen kan skratta som vi i vissa situationer! <3

2010-03-20 @ 03:13:04
URL: http://kaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0