and another one bites the dust

min systers status på facebook:

"Annelie Hasse: tycker de e lite spännande att komma hem och upptäcka att sakerna hemma inte står som de stod när hon gick hemifrån!"

hihihi, tur att hon tycker om att komma hem till ett rum där saker och ting placerats spegelvänt och bakåfram. jag var iaf jätteroad och aning svettig! mest jätteroad av mig själv, haha. varför plugga till ett prov när man kan busa med folk? juste. finns ingen anledning! mohahhihiah


och nej! den stora söta flickan med korkskruvar är fortfarande inte jag. det är min syster.
jag är den lilla knubbiga.



typ 2,5 år senare och jag är fortfarande den lilla knubbiga! fettdepåer gillas!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mina små söta ankungar har vuxit upp till vackra svanar. kram mamma

2010-06-01 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0