ångest av vetenskap

jag är faktiskt en ganska snäll person. faktiskt. egentligen. men ibland är jag dock väldigt dumsnäll. laddar busskortet på bussen med två hundra kronor. chaffisen knappar in och ger mig kvittot, tar sedan tag i ratten och tänker köra iväg. jag säger:
- du kanske vill ha dem här också?, ler och räcker fram sedlarna.
jag kunde låtit bli att bli 200 kronor fattigare. men jag var dumsnäll.

ganska många människor kan skilja på en häger och en fasan. men jag tycker nog det är potato patato.

liiiite mer bränna, ett blommigt linne, lite mer blond på huvudet - och inte bara i - och solbrillor och jag kände mig somrig. sen gick jag ut. brrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0